Monday, March 29, 2010

"ჭვავის ყანა "



 

ამ დღეებში მეგობარი მეუბნებოდა დავიღალე ყველაფრით, სადმე ჩემთვის კუნძულზე მინდა ცხოვრება ჩემ საყვარელ ადამიანთან ერთადო. ეგ არ არის ერთი ადამიანი რომლისგანაც ანალოგიური სიტყვები მსმენია. ზოგადად ყოველთვის მიკვირდა ეგეთი ხალხის რატომ უნდა წახვიდე კუნძულზე იქ სადაც არც კომფორტული სახლი გაქ, არც მეგობრები გყავს არც რამეა ისეთი რაც დღვანდელ ცხოვრებაში ჩვენთვის ძალზედ აქტუალურია თქვენ წარმოიდგინეთ ინტერნეტიც არ გაქვთ ( წარმოიდგინეთ ?  _ მე ვერა :  D ) მოკლედ იზოლაციაში კუნძლზე ხართ საყვარელ ადამიანთან ერთად .......

2 დღის წინ ისევ მეგობრის დაჟნებული თხოვნით წავიკითხე ჯერომ სელენჯერის "ჭვავის ყანაში, კლდის პირას" თვითონ წიგნი დიდი არაფერი უბრალოდ  ერთმა ფაქტმა მიიქცია ჩემი ყურადღება და ეს 2 დღეა თვალებიდან არ ამომდის იმაზე სურვილი თუ რა წარმოუდგენელად კარგი შეიძლება იყოს ჭვავის ყანაში თამაში. სიმშვიდე , ჰარმონია . მცხუნვარე მზე რომელიც არაჩვეულებრივ სურნელებას სძენს თითოეულ თავთავს . არ განაღვლებს არაფერი. შეგიძლია ირბინო,იცეკვო იმღერო ( მერე რა რო სიმღერა არ იცი მაინც ვერავინ მოგისმენს შენ თვითონ ხო გესიამოვნება )  არ იფიქრო იმაზე რომ ხვალ დილას უნდა ადგე , სამსახურში წახვიდე , ოჯახს მიხედო , მოვალეობები შეასრულო . ჩემი აზრით ამ დროს საყვარელი ადამიანიც კი ზედმეტია , ჩემთვის ზედმეტია მარტო მინდა ამ ყანაში დარბოდე არ მინდა რომ "სიმღერა შემაწყვეტინოს" ცუდად მღერიო.  ნარბენ -ნაცეკვ-დაღლილზე ქოხის პირას ჩამოჯდომა და იმის ყურება რა ლამაზად ჩაესვენება მზე  ყანის ბოლოში. საერთოდ არ უნდა ჩადიოდეს ასეთ ადგილას მზე მე თუ მკითხავ მაგრამ მაგანაც რა ქნას მოვალეობა აკისრია "დამპალი დედამიწა" უნდა გაანათოს ხვალ 

ეხლა მესმის ყველასი ვისაც უნდა კუნძულზე გაქცევა და ამ რეალობის მიტოვება . გაიქეცით ბატონო ! გაიქეცით !  მე ყანაში წავალ ესე მირჩევნია 

ეჰჰჰჰ !  თუმცა სად არის "ჭვავის ყანები" და კუნძულები. ხვალ ისევ მზე ამოდის დედამიწაზე . გვიწევს დაპროგრამებული რობოტევით ჩვენზე დაკისრებული მოვალეობების შსრულება . თუმცა რომც მოვინდომო დროც მქონდეს და საშვალებაც ასეთი ადგილი არ არსებობს .

ან შეიძლება არსებობს .. არ ვიცი .....თქვენ თუ იცით მითხარით :))))

© nadusa 

4 comments:

  1. :) marto arsad ar minda :) arc kundzulze da arc sxvagan :P megobrebtan ertad ki batono :D

    rac sheexeba selenjers :D chemi azri ici magaze :D tsignis dramatuli dasasruli uketesi ikneboda :D

    ReplyDelete
  2. ჰო გაქცევა ბევრს უნდა ხოლმე; მე მაგალითად არ მგონია რომ დაპროგრამებულები ვცხოვრობთ, მაგრამ მეც მაქვს ჩემი სასურველი წასასვლელი ადგილები.

    ReplyDelete
  3. რატომღაც მესიამოვნა ამის წაკითხვა, ლამაზად გამოგივიდა... :)
    მაგ წიგნის წაკითხვის შემდეგ მე მინდოდა ჭვავის ყანაში თამაში, ან თუნდაც შუაღამეს მარტო სეირნობა დიდ ქალაქში.. :)
    მემგონი რაც უფრო დიდია ქალაქი და მეტია ხალხი, მით უფრო მარტო ხარ ადამიანი... :)
    ”ჭვავის ყანაში” შენ თავთან რჩები.. ამდენ ხალხში კი საკუთარ თავსაც კი ვკარგავ ხოლმე და მე სულ მარტო ვარ.. :))


    მაგრამ მე თუ მიკითხავ, ამ ქვეყნად ყველაზე კარგი ადგილი საყვარელი ადამანის გვერდითაა... გვერდით თუ არა, სიახლოვეს მაინც... და ეს ერთადერთი ადგილია სადაც ყოფნაზეც არასოდეს ვიტყოდი უარს.. :))

    ReplyDelete
  4. ეხ წამო წამო ისევს ერთი ჩიქა ჩავურტყათ :( :D canka

    ReplyDelete